ایران ارتباط

معرفی ارتباطات و تجارت الکترونیک - ایمیل ماکتینگ

ایران ارتباط

معرفی ارتباطات و تجارت الکترونیک - ایمیل ماکتینگ

خطا در شبکه همراه اول

به گزارش وبلاگ ایران ارتباط


اتصال به اینترنت 3 جی همراه اول با مشکل مواجه شده است .

بسیاری از کاربران این شبکه در مناطق  میدان فردوسی، خیابان میرزای شیرازی

تا محدوده خیابان شهید مطهری قادر به اتصال به اینترنت نمیباشند . 


هرچند علامت اینترنت بر روی صفحات موبایل دیده میشود

اما اتصالات برای ارسال اطلاعات و ارسال ایمیل مقدور نیست .


اگر از مشترکین همراه اول هستید برای رفع این مشکل با خدمات آن تماس بگیرید .

و یا تنظیمات را دوباره بر روی تلفن همراهتان نصب نمایید .




می خواهید آمار همه چیز را داشته باشید؟


اغلب شما هرروزه از طریق ارسال اس ام اس از آمارهایی آگاهی پیدا میکنید.اما اغلب شما علاقه مندید که به طور مکرر از آمارهای جهانی مطلع شوید.

با مراجعه به سایت زیر میتوانید تمام آمارهای جهانی را یکجا داشته باشید.و هر وقت نیاز داشتید به آن مراجعه کنید.این سایت مدام در حال به روز شدن است و اطلاعات داخل آن مدام آپدیت می شود.


با این سایت جالب تحولی عظیم در دنیای فناوری به وجود آمده.دیگر نیازی به پرس و جو نیست و تنها با مراجعه به سایت زیر از این اطلاعات استفاده کنید.


www.worldometers.info/fa

آیکون های موبایلتان را زیبا کنید

به گزارش وبلاگ ایران ارتباط

موبایل در ابتدا تنها قادر به برقراری تماس و ارسال اس ام اس بود اما با پیشرفت روز افزون اکنون قادر به اجرای برنامه های گوناگون است.برنامه های زیادی برای پاسخ به نیازهای کاربران ارائه می شود که تنوع آنها زیاد است و اغلب رایگان اند.در این مقاله برنامه ای را به شما معرفی میکنیم که به کمک آن می توانید آیکن های موبایلتان را تغییر داده و با نمای زیباتری از آنها روبرو شوید.

با کمک برنامه ی Belle UI Icon Pack  می توانید به راحتی شکل ظاهری آیکن هایتان را تغییر دهید.این برنامه را می توانید بر روی سیستم عامل های آی.او.اس و اندروید و ویندوز نصب نمایید و استفاده کنید.

اطلاع از حوادث چهارشنبه سوری از طریق پیامک

به گزارش وبلاگ ایران ارتباط

همراه اولی ها می توانند به راحتی از طریق پیامک از حوادث چهارشنبه سوری باخبر شوند.معاون پیشگیری از معلولیت‌های بهزیستی گفت اپراتور همراه اول به مشترکینش اس ام اسی ارسال میکند و در صورت تمایل و با فرستادن یک کد اخبار خوادث چهارشنبه سوری در اختیار مشترکین قرار خواهد گرفت.

این طرح بعد از 4شنبه سوری نیز در زمینه های مختلفی ادامه پیدا خواهد کرد.برای مثال در ایام عید  در زمینه های تصادفات رانندگی و اطلاعات در مورد سفر راهیان نور این طرح اجرایی خواهد شد.

کلاهبرداری پیامکی

 

به گزارش وبلاگ ایران ارتباط

اخیرا یکی از راه هایی که سودجویان از آن به عنوان راهی برای کسب درآمد استفاده میکنند کلاهبرداری پیامکی است.بدین صورت کلاهبرداران با سوء استفاده از نام و مشخصات برندهای معروف با ارسال اس ام اس هایی با مضمون برنده شدن افراد را به راحتی فریب میدهند.


یکی دیگر از این ترفندها ارسال اس ام اس تبلیغاتی است بطوریکه با ارسال هر پیام مبلغی را از حساب مشترک کم میکنند.این کار کاملا یر قانونی است.زیرا هیچ کس نمی تواند در قبال ارسال اس ام اس از حساب کاربر پول کسرکند.پس لازم است که مراقب این ترفند کلاهبرداران باشید.